תחליף לויאגרה – אבטיח?

מדענים אמריקאיים במרכז חקר ירקות ופירות בטכסס הגיעו למסקנה שאבטיח יוכל להחליף ויאגרה. לטענתם, האבטיח מכיל מרכיבים המשפיעים על כלי הדם בדומה לויאגרה ויכולים אפילו להגביר ליבידו (משיכה מינית).

האבטיחים מכילים ליקופן, בטא-קרוטן וציטרולין. הציטרולין– הוא "הכוכב הנולד" של פיטונוטריינטים.  בין תכונותיו המועילות נרשמה יכולת להרפות כלי דם כפי שעושה זאת ויאגרה.

מנהל מרכז החקר טוען שלמרות שפעולתם של האבטיחים לא כל כך מרשימים  כמו זו של הויאגרה,  זאת אפשרות  נוספת להרפות כלי דם ללא תופעות לואי  .

המדענים גילו שאחרי אכילת אבטיח, ציטרולין בעזרת אנזימים הופך לארגינין – חומצה אמינית המשפיעה לטובה על הלב ועל מערכת כלי הדם, תומך במערכת החיסון ומאד בריא לאנשים הסובלים מהשמנת-יתר וסוכרת סוג 2. בנוסף, ארגינין תורם לאיזון רמת הכולסטרול, עוזר לסלק מהגוף אמוניה וחומרים רעילים נוספים .

יש לציין שאבטיח מכיל ויטמינים C, PP, B1, B2, חומצה פולית, בטא-קרוטן, תאית (סיבים תזונתיים), פחמימות, מלחי אשלגן. אכילת אבטיח משפרת את פעולת הכליות והמעיים. חשוב רק לזכור לא לאכול אותו במנות גדולות מדי. 🙂

4 thoughts on “תחליף לויאגרה – אבטיח?

  1. שלום.
    אני לוקחת תרופה סותרת חומצה: נקסיום
    האם אוכל להכנס לתהליך ניקוי לימונים
    ללא התרופה? תודה.

  2. שלום.
    אני לוקחת תרופה סותרת חומצה בשם: נקסיום
    האם בתהליך ניקוי לימונים אוכל לוותר עליה?
    תודה.

  3. היי מרסדס,
    בתהליך הניקוי לא אוכלים והפרשת מיצי קיבה מתאזנת הודות למנוחתה מפעילות יום יומית. אם יש בימים הראשונים קצת תחושת צריבה, לשתות מים. הפרשת החומצה תתאזן בתהליך הניקוי.
    במידה וזה מציק, מומלץ לקנות R5 בטבליות בבית מרקחת הומאופטי ולשים טבליה מתחת ללשון כשהצרבת מציקה.
    בהצלחה! שנה טובה 🙂

  4. מרסדס,
    בתהליך ניקוי רצוי להמנע מתכשירים מיותרים. נשארים רק תכשירים ותרופות הכי חשובים, שהפסקת הנטילה שלהם מסכנת את הבריאות.
    בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *